|
POLITYKA 2o Twoje zdanie o...
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 20:42, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
A jeszcze odnosząc się do ..... Twojego rachunku Egoisto
Pracodawca w sumie w tym przypadku dopłaca do pensji pracownika jakieś ... 6 stów miesięcznie.
Kilka dni temu byłem w serwisie na przeglądzie po 30 tys. km.
Rachunek opiewał na ponad 7 stów w tym materiały 38o zeta.
W mojej .... przytomnośći obsłużono ze 3 bryki a kolejka na ten dzień liczyła ok. 15. Tak podejrzałem w kajecie.
Tę ciężką robotę odwalało ... 2 wyrobników powiedzmy za te ... 3 koła miesięcznie
I co ... liczymy dalej ?????
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 20:48, 15 Mar 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 11:28, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
w51 napisał: | A jeszcze odnosząc się do ..... Twojego rachunku Egoisto
Pracodawca w sumie w tym przypadku dopłaca do pensji pracownika jakieś ... 6 stów miesięcznie.
Kilka dni temu byłem w serwisie na przeglądzie po 30 tys. km.
Rachunek opiewał na ponad 7 stów w tym materiały 38o zeta.
W mojej .... przytomnośći obsłużono ze 3 bryki a kolejka na ten dzień liczyła ok. 15. Tak podejrzałem w kajecie.
Tę ciężką robotę odwalało ... 2 wyrobników powiedzmy za te ... 3 koła miesięcznie
I co ... liczymy dalej ????? |
Hmmm...po pierwsze nie ma przymusu pracy...moga się zwolnić !!!
po drugie : mogłeś wybrac inny warsztat ,który robi taniej ...ale nie ma autoryzacji...To był twój wybór...Nikt przeciez nie torturował cie bys musiał tam jezdzić...
po trzecie : jesli uwaznie przeczytasz ten rachunek ,to zobaczysz pozycję
VAT Więc rachunek jest prosty : materiały 380 zł robocizna 2x100zł , VAT 120 łącznie 700 ...
A z tej robocizny 2x100 trzeba uzbierac na CIT,amortyzacje urzadzen,swiatło,grzanie,czynsz,telefony,ubezpieczenia, części by leżały
( a nie zamawiać kiedy zapłacisz...wiec zamrozona gotówka najczęsciej z kredytu obrotowego który tez kosztuje...) i czekały na ciebie...
po czwarte : jesli jest kryzys to moze Ludowa Ojczyzna zmniejszyłaby tak
daniny ,choćby wzorem Anglików VAT np do 15 %
PS Jesli chcesz liczyć to policz ile kosztuje pracownik zarabiajacy 13x 6600
brutto , ile dostaje na ręke i ile de facto ma dla siebie...Bo mnie wychodzi ze z 8 tys które kosztuje pracodawce tak na prawde dysponuje kwota 3300 zł....
A jesli chodzi ci o tego krwiopijce kapitaliste majacego ten warsztat ...to
15 x 200x 22 dni daje 66000 co po odjeciu kosztów daje zysk własciciela ok 10 tys brutto ...A prawdopodobnie jeszcze mniej bo musi miec ludzi do sprzatania,odbierania telefonów etc...A oprócz tego napewno zamyka warsztat na urlopy...ale koszty stałe zostaja ...i na nie trzeba odłozyc...nie mówiąc juz o inwestycjach które musi stale czynić..Więc sam oceń czy to duzo ...te 8-10 tys..
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 12:09, 16 Mar 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 15:39, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
egoista99 napisał: | Hmmm...po pierwsze nie ma przymusu pracy...moga się zwolnić !!!
po drugie : mogłeś wybrac inny warsztat ,który robi taniej ...ale nie ma autoryzacji...To był twój wybór...Nikt przeciez nie torturował cie bys musiał tam jezdzić..... |
Klasyczne za przeproszeniem ... pie... w bambus Egoisto
egoista99 napisał: | ......A jesli chodzi ci o tego krwiopijce kapitaliste majacego ten warsztat ...to
........Więc sam oceń czy to duzo ...te 8-10 tys.. |
Oceniłem … Egoisto
Zapłaciłem w zaokrągleniu 720 zeta czyli po uiszczeniu VATu, kapitaliście pozornie zostało 600 a w istocie 650 bo se odpisał 70 zeta z VAT z części na których i tak już zarobił.
Po odjęciu kosztów materiałów, powiedzmy…. 250 zeta bo tyle pewnie zapłacił, zostało mu …. 4 stówy … z jednej z bryki
Obrót
13 bryk / na Twoją korzyść/ razy 24 dni robocze/ w soboty też działa/ razy 4 stówy z bryki = 124000
Koszty miesięczne
Wynajem hali powiedzmy ……….10000 chociaż w W-wie cena wynajmu = 5euro/m2 x 250 m2x4,50= z VATem 8000
Ogrzewanie …………………………3000
Światło ………………………………3000
Amortyzacja ............ niech będzie 50000 chociaż wyposażenie nie może kosztować aż 3 baniek
Sprzątanie …………………………. 1000
2 Pracownicy ……………………… 7000
Majster bo co się będzie użerał … 5000
Biuralistka ………………………….. 2000
Urlopy ………………………………..2000
Środki czystości ……… 1000
Kawa dla klientów a jakże ………… 1000
Ubezpieczenia …………………….. 1000
Strażak, BHPowiec …..inne koszty 5000
Coś grubszego pominąłem po stronie kosztowej?
Coś zaniżyłem?
Chyba nie, bo wręcz zawyżyłem i to znacznie zwłaszcza jeśli chodzi o amortyzację !!!!!
Razem więc koszty wynoszą circa …. 90000
Pozostaje ile ?
Ze … 30000.
Niech podatki zeżrą 40 %.
Zostaje ... kapitaliście po grubym …zawyżeniu kosztów … [b]18000 zeta/ m-c
czyli …. 10 razy więcej niż Ty to wyliczyłeś … w innym miejscu bidnemu …wyrobnikowi.
Ale to jest wysoce ... moralne.
Co nie?
Ps Kosztów kredytu na części i materiały nie uwzględniłem, bo to można zakupić na telefon i z bieżacych wpływów.
Najwyżej se ... klient poczeka .... dłużej jakbyco, bo i tak nie ma wyjścia
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 16:05, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Tylko zapomiałeś jeszcze o księgowości ca 2,5 tys, serwisie komputerowym ca 1,5 dzierzawie programu komputerowego ok 0,5 miesiac ,telefonach 2 linie ca 1,5-2 czyli ok 7 tys ...lub wiecej bo pewno maja jakis samochód by szybko po coś pojechac ( choćby z kwitami z e-services za karty kredytowe które przychodza ok 15 ) ,za ekologa ,smary oleje do utylizacji itd...Wychodzi na moje ...nie ma wiecej niz dyche...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 16:51, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Koszty miesięczne
Wynajem hali powiedzmy ……….10000 chociaż w W-wie cena wynajmu = 5euro/m2 x 250 m2x4,50= z VATem 8000
za tyle to w Ponaniu wynajmiesz na zadupiu głębokim lokalik biurrowo magazynowy.
2 Pracownicy ……………………… 7000
Majster bo co się będzie użerał … 5000 jeśli liczysz z ZUS to im współczuję
Ubezpieczenia …………………….. 1000 OC odpowiedzialności cywilnej pracodawcy tylko za 1000zł? i może w to wliczasz odpowiedzialność za mienie powierzone? Ty, daj mi adres tego ubezpieczyciela
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 18:56, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Rumcajs napisał: | Koszty miesięczne
Wynajem hali powiedzmy ……….10000 chociaż w W-wie cena wynajmu = 5euro/m2 x 250 m2x4,50= z VATem 8000
za tyle to w Ponaniu wynajmiesz na zadupiu głębokim lokalik biurrowo magazynowy.
2 Pracownicy ……………………… 7000
Majster bo co się będzie użerał … 5000 jeśli liczysz z ZUS to im współczuję |
No i znalazł sie .... kolejny mędrek, który nie czytając historii sporu w kwestii wysokosci płac walnął głową jak ... łysy o ... beton.
Bo właśnie o to współczucie dla tych 2 pracowników w sumie za ok. 7000 chodziło
A kosztach wynajmu hali poczytaj se tutaj .... mądralo
[link widoczny dla zalogowanych]
Rumcajs napisał: | Ubezpieczenia …………………….. 1000 OC odpowiedzialności cywilnej pracodawcy tylko za 1000zł? i może w to wliczasz odpowiedzialność za mienie powierzone? Ty, daj mi adres tego ubezpieczyciela |
Miesiecznie ... mądralo, miesiecznie
A ile Waszym zdaniem wynosi amortyzacja od srodków trwałych o wartości 1,5 bańki bo moze aż tyle potrzeba na dwa podnosniki, komputer i analizator spalin ..... ????
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 19:39, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | 250 m2x4,50= z VATem 8000 |
O rane !!! DAJ MI ADRES TEJ ADMINISTRACJI !!!! Bo moja jakoś liczy mi 45 zł/m2
A 4,5 x250 to czyni sume 1125zł.... wiec z VAT nie osiagnie nawet 1500zł..
PS Amortyzacja srodków trwałych 4 grupyxx wynosi 20% rocznie wiec od 1,5 mln jest to kwota 37,5 tys zł miesięcznie..
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 19:50, 16 Mar 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 20:13, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
egoista99 napisał: | Cytat: | 250 m2x4,50= z VATem 8000 |
O rane !!! DAJ MI ADRES TEJ ADMINISTRACJI !!!! Bo moja jakoś liczy mi 45 zł/m2
A 4,5 x250 to czyni sume 1125zł.... wiec z VAT nie osiagnie nawet 1500zł..
PS Amortyzacja srodków trwałych 4 grupyxx wynosi 20% rocznie wiec od 1,5 mln jest to kwota 37,5 tys zł miesięcznie.. |
Nie kompromituj się Egoisto i to w obu przypadkach
W pierwszym mówimy o hali a nie o biurach ... patrz link i se ...dokładnie policz to co wyliczyłeś
A w drugim 1,5 bańki podziel przez 5 lat i podziel na 12 co daje ile ?
25000 chyba, a ja głupi przyjąłem aż ... 50000
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 20:42, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
w51 napisał: | egoista99 napisał: | Cytat: | 250 m2x4,50= z VATem 8000 |
O rane !!! DAJ MI ADRES TEJ ADMINISTRACJI !!!! Bo moja jakoś liczy mi 45 zł/m2
A 4,5 x250 to czyni sume 1125zł.... wiec z VAT nie osiagnie nawet 1500zł..
PS Amortyzacja srodków trwałych 4 grupyxx wynosi 20% rocznie wiec od 1,5 mln jest to kwota 37,5 tys zł miesięcznie.. |
Nie kompromituj się Egoisto i to w obu przypadkach
W pierwszym mówimy o hali a nie o biurach ... patrz link i se ...dokładnie policz to co wyliczyłeś
A w drugim 1,5 bańki podziel przez 5 lat i podziel na 12 co daje ile ?
25000 chyba, a ja głupi przyjąłem aż ... 50000 |
Zgadza sie ...to 25000 ...ale ty tez nie kompromituj sie ,bo
a ) najnizsze uposazenie to 1150 zł co stanowi koszt 1500 a pracownik ma 900
b) biuralistka tez rozumiem ma na reke ...bez kosztów
c) to samo z majstrem...
d) nawet za piwnice dzisiaj liczą 37zl /m2 ...a Ty mówisz o warsztacie w dobrym punkcie ,majacym no stop klientów ..nawet na Targówku domagaja sie 10000 zł /za 270m2 (netto !!!)http://www.strzelczyk.pl/szukaj/1,Warszawa,,,,wynajem,komercja,,250,300,,
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 21:21, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
egoista99 napisał: |
Zgadza sie ...to 25000 ...ale ty tez nie kompromituj sie ,bo
a ) najnizsze uposazenie to 1150 zł co stanowi koszt 1500 a pracownik ma 900
b) biuralistka tez rozumiem ma na reke ...bez kosztów
c) to samo z majstrem...
d) nawet za piwnice dzisiaj liczą 37zl /m2 ...a Ty mówisz o warsztacie w dobrym punkcie ,majacym no stop klientów ..nawet na Targówku domagaja sie 10000 zł /za 270m2 (netto !!!)http://www.strzelczyk.pl/szukaj/1,Warszawa,,,,wynajem,komercja,,250,300,, |
Czyli co, w moim pierwotnym rachunku plus 25000
Biuralistka za 2 koła dostanie na rękę coś koło 1300 na rekę
Majster za 5 kę na rękę dostanie ... 3300
domagają się 10000 tys netto.
Za wynajem hali domagać się każdy może i nie dziwię się, a ile rzeczywiście ... dostają?
Pewnikiem o 20 % mniej czyli mniej wiecej z VATem własnie te ... moje 10 kół
Przestań ... mataczyć Egoisto
Moje 120 kół + 25 z amortyzacji = 145 kół
Koszty jeszcze Ci ... podniosę o 10 000 na ...ekologa, licencje komputerowe, księgową i telefony
Co mamy ?
Różnicę .... 45000/ mc przed opodatkowaniem.
Niech podatki zeżrą nawet 50 %
To mamy 22, 5 koła a niech ja się machnąłem przy tak prostackim liczeniu o 30 %
I co wychodzi Mości ... kapitalisto???
A tak wogóle, to czy amortyzacja nie zalicza się do kosztów i nie obniza podstawy ... opodatkowania ?????
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 21:28, 16 Mar 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 21:41, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Taaa ...mataczyć powiadasz...Moze lepiej wez sie za robote ...bo jako
liczący cudze pieniadze nie za bardzo masz ochote zrobic to samemu.
Moze donosik ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 21:56, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
egoista99 napisał: | Taaa ...mataczyć powiadasz...Moze lepiej wez sie za robote ...bo jako
liczący cudze pieniadze nie za bardzo masz ochote zrobic to samemu.
Moze donosik ?? |
I co, na tyle Cię tylko stać wybitny ...ekonomisto?????
Spadaj ....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 9:56, 17 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
w51 napisał: | Rumcajs napisał: | Koszty miesięczne
Wynajem hali powiedzmy ……….10000 chociaż w W-wie cena wynajmu = 5euro/m2 x 250 m2x4,50= z VATem 8000
za tyle to w Ponaniu wynajmiesz na zadupiu głębokim lokalik biurrowo magazynowy.
2 Pracownicy ……………………… 7000
Majster bo co się będzie użerał … 5000 jeśli liczysz z ZUS to im współczuję |
No i znalazł sie .... kolejny mędrek, który nie czytając historii sporu w kwestii wysokosci płac walnął głową jak ... łysy o ... beton.
Bo właśnie o to współczucie dla tych 2 pracowników w sumie za ok. 7000 chodziło
A kosztach wynajmu hali poczytaj se tutaj .... mądralo
[link widoczny dla zalogowanych]
Rumcajs napisał: | Ubezpieczenia …………………….. 1000 OC odpowiedzialności cywilnej pracodawcy tylko za 1000zł? i może w to wliczasz odpowiedzialność za mienie powierzone? Ty, daj mi adres tego ubezpieczyciela |
Miesiecznie ... mądralo, miesiecznie
A ile Waszym zdaniem wynosi amortyzacja od srodków trwałych o wartości 1,5 bańki bo moze aż tyle potrzeba na dwa podnosniki, komputer i analizator spalin ..... ???? |
medrek się zapyta
1/ gdzie jest w tych ofertach hala 250 metrowa? o ile znam się an wynajmie, to większa hala ma cenę jednostkową za metr mniejszą.
2/ te 1000zł miesięcznie kosztu OC pracodawcy i ubezpieczenia za powierzone mienie.... właśnie, ubezpieczenie powierzonego mienia... wiesz na czym polega takowe ubezpieczenie? a wiesz na czym polega OC pracodawcy czy przedsiębiorcy? te 1000zł miesięcznie daje 12000 rocznie. wg Twych wyliczeń to byłoby ubezpieczenie od ewentualnie źle naprawionych 3744 samochodów, ubezpieczenie pracowników od nieszcześliwych wypadków w 7488 przypadkach, ubezpieczenie powierzonego mienia na kwotę74 880 000 zł (licząc 20 tys na jeden samochód). daj mi adres tego ubezpieczyciela, mówię Ci, jeśli wynegocjuję podobne warunki, to zarobię od Dudy Watina taką prowizję,że głowa mala. jeszcze Ci odpalę skrzyneczkę dobrych cygar
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 10:57, 17 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Nie chciałbym być stroną w Waszym ciekawym sporze odniosę się więc tylko do jednej kwestii ,otóż tak to prawda jest forma ubezpieczenia od bubli to znaczy w budownictwie można wykupić ubezpieczenie od błędów technologicznych ale jak słusznie zauważa Rumcajs stawka za takie ubezpieczenie jest abotycznie wielka zabójcza wprost można co prawda wtedy walić kaszanę ale płacić każą sobie ogromne pieniądze, ja mam wykupione zwykłe OC za nieporównywalnie niższe pieniądze i to mi wystarcza.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 11:16, 17 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Niezależny napisał: | Nie chciałbym być stroną w Waszym ciekawym sporze odniosę się więc tylko do jednej kwestii ,otóż tak to prawda jest forma ubezpieczenia od bubli to znaczy w budownictwie można wykupić ubezpieczenie od błędów technologicznych ale jak słusznie zauważa Rumcajs stawka za takie ubezpieczenie jest abotycznie wielka zabójcza wprost można co prawda wtedy walić kaszanę ale płacić każą sobie ogromne pieniądze, ja mam wykupione zwykłe OC za nieporównywalnie niższe pieniądze i to mi wystarcza. |
bo to zależy od skali ryzyka.
wiem,że autoryzowane salony takowe OC muszą mieć i to za straszne pieniądze
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|