|
POLITYKA 2o Twoje zdanie o...
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 9:37, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
usunąłem.
i rejteruję.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 18:22, 10 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | jak już to tu powinno być "nie rozumiesz jak piszesz".
Można nie rozumieć jak się pisze i z powodu tego nasze pisanie jest inaczej rozumiane przez innych, natomiast pisać nierozumiejąć co się pisze można tylko w przypadku pisma automatycznego.
|
ogólnie -g....... prawda
Nadal nie rozumiesz co napisałeś.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 14:56, 11 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Filomidanek napisał: | ogólnie -g....... prawda
Nadal nie rozumiesz co napisałeś. |
To nie żaden dowód tylko usilne powtarzanie żeby samemu uwierzyć.
Podobnie jak w sentencji "Życie jest piękne , można w to uwierzyć przez częste powtarzanie".
Zrobił byś rozbiór gramatyczny zdania to sam byś się przekonał. Niestety ( jak to wynika z tego co można przeczytać w Twoich postach ) jest on poza Twoim zasięgiem. Podobnie, zresztą, jak i wykształcenie z którym się tak obnosisz - myśle że góra to gimnazjum.
Jeśli się mylę to może napisz jaką, gdzie, w którym roku, szkołę wyższą kończyłeś i kto był opiekunem roku w ostatnim semestrze.
A, no i przy tak wykształconej osobie jak Filomidanek - u kogo się broniłeś.
PS
Dawniej też lokaje chadzali do średniej klasy lokali i kazali się tytułować hrabia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 19:10, 11 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
nie rozumiesz - nie jak napisałeś - tylko CO NAPISAŁEŚ
brniesz dalej w ............ to po prostu żałosne
jak takiś ciekaw - to obrona u nieżyjącego już prof.J.Chechlińskiego
ze znanych postaci miałem zajęcia z nieżyjącym prof............. - m.in.członkiem RPP i z byłym premierem .........
Kropeczki - dla ciekawskich - niech zgadują jak chcą.LOL
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 20:05, 11 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Patrz jakich kiepów te uczelnie wypuszczają, no Chechliński to się naprawde nie ma czym chwalić.
Śmiem twierdzić że to Ty nie rozumiesz. Co napisałem zależy od tego jak napisałem - gramatyka.
Przecież prosiłem o rzbiór zdania a Ty za leniwy albo za głupi, i tylko kłapiesz po p[różnicy dziobem.
Zeby chociaż jedno uzasadnienie jeden dowód. Ot taki jak ja dam teraz.
Janek z kurnika miał kurę.
Janek miał kurę z kurnika.
Zapewne Filomidanka zdaniem dwa rzay napisałem to samo.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 20:55, 11 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Twój przykład - nie ma nic wspólnego z tym co napisałeś - "gramatyku".
Przerób swój znakomity cytacik przy pomocy "kury z kurnika" - będzie niezła zabawa z ciebie.
"Każda partia przemienia kraj pod dyktando przywódców ( chopie nie bądź dzieciok ) a że jaedna robi to bardziej topornie ( choć może nie tyle robi to toporniej jak tylko media bardziej ujawniają te toporne działania ) a druga bardziej chytrze i przebiegle nic nie zmienia. Ostateczne efekty takie same. "
Treść jest jednoznaczna -albo jak zwykle - nie rozumiesz co napisałeś.
"Jak" - to można pisać nie ortograficznie , nie gramatycznie, koślawo, starannie, ...... - albo głupio i niezrozumiale - co tobie się zdarza nagminnie.
Bo jak napisałeś - to widać - to typowy bełkot .
Nadal pozostaje pytanie bez odpowiedzi :
1.Jedna zmienia topornie - a druga "PRZEBIEGLE" nic nie zmienia - a efekt jest taki sam ???
btw. Po co czytasz książki - jeśli nie rozumiesz CO CZYTASZ - tak samo jak nie rozumiesz CO PISZESZ.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 23:17, 11 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Pisałem żebyś sobie zrobił rozbiór zdania. A ty jak katarynka chyba już ze czwarty raz przepisujesz to samo.
Przecież już pisałem
Cytat: | A u Filomidanka vel Jonasza vel Leszka 2001 bez zmian.....
On to ma chyba w jakimś pliku zdanie po zdaniu i tylko kopiuje - dlatego ta jednozdaniowość. |
Nie wstyd Ci?
Ja rozumiem że Ty kształcony po innym kierunku, nie po polonistyce. Ale studiowanie głównie ma na celu wyrobienie umiejętności zdobywania i wykorzystywania wiedzy. Więc skoro studiowałeś powinieneś taką umiejętność posiadać, no chyba że po prostu ukończyłeś studia wielce popularną i nagminnie stosowaną metodą 3Z.
Może zacznij od podstaw [link widoczny dla zalogowanych] a później dalej krok po kroku jakoś pojmiesz.
Dla ułatwienia dodam że istnieją ukryte części zdania. Co to są te ukryte? Takie co to w zdaniu są chociaż ich nie widać, nie napisano, niema wyrazu. Dla czego ukryte? Ano żeby w zdaniu np. nie powtarzać wielokrotnie tego samego wyrazu bo wtedy staje się ono "kwadratowe" i nie brzmi. A pisałem żebyś poczytał "Poetykę".
Nauczysz się, zrobisz rozbiór zdania, odkryjesz to co ukryte, zobaczysz że wypełnia ono ( to co ukryte ) pewną przynależność zdaniową ( jak wypełnia to znaczy że już nic innego do tego elementu zdania przynależeć nie może ) i zrozumiesz.
No to przyjemnego studiowania życzę, tym razem nie metodą 3Z dla papiórka, a dla przyjemności poszerzania światopoglądu i umiejętności posługiwania się zdobytą wiedzą.
No to Cipa. Ups zapomniałem spacji. W każdym bądź razie pa pa.
PS
No i jeszcze jedna korzyść, będziesz umiał nie tylko przeczytać i zrozumieć poprawnie zdanie wielokrotnie złożone ale być może nawet napisać takie.
Nie tylko: "ogólnie -g....... prawda", "weź się naucz".
PS2 --- Edit
No popatrz, kolejny przykład na rozumienie treści i wyrazu zdania.
Jak myślisz czy dobrze napisałem: "...będziesz umiał nie tylko przeczytać i zrozumieć poprawnie zdanie wielokrotnie złożone...", czy powinienem raczej napisać: "...będziesz umiał nie tylko przeczytać i poprawnie zrozumieć zdanie wielokrotnie złożone..."?
Obydwa fragmenty są poprawne, ale się różnią. Czym?
A słyszałeś może o przekazie emocjonalnym jaki zdanie może wyrażać?
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 23:39, 11 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 7:01, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Tusk zrejterował i ma się dobrze.
Kowa. Też zrejteruj, bo kiepsko się ciebie czyta.
Wolę czytać o czymś konkretnym niż domyślne o kimś, co wcale musi lub być nie musi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 9:57, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Panesz napisał: | Kowa. Też zrejteruj, bo kiepsko się ciebie czyta. |
Kiepsko bo trudno ? Czy są jakieś inne powody"
Panesz napisał: | Wolę czytać o czymś konkretnym... |
Rozbiór zdania, wierz mi, to bardzo konkretna sprawa. Z resztą widać do czego prowadzi brak takiej umiejętności.
Zrejterować nie da rady bo sytuacja i znaczenie tego słowa to uniemożliwiają - pewnie ostatecznie zrobił bym ten rozbiór zdania ...
Ale bezsensowność takiego działania ( możesz milion razy zawołać hop a kamień i tak nie podskoczy ) = wartość edukacyjna która i tak trafi w pustkę, oraz Twoje życzenie ...; dobra, olewam.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 9:57, 12 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 7:26, 13 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Nie ma żadnej różnicy pomiędzy rozbieraniem zdania, a robieraniem autora zdania.
I rozbierz to zdanie.
Bo nie ma różnicy, więc jest to samo.
Ale też to zdanie znaczy, że nie ma możliwości porównywania i wtedy istnieje protokół rozbieżności, a zbieżności jest zero.
I to ten drugi sens mi chodzi.
Jeżeli ktoś uważa, że rozbieranie jednego i drugieto jest to samo. to jest na tyle ...., że ...
Nie zawsze zdanie świadczy o autorze i to są wtedy plotki, bezsens i brak logiki analityka.
Czyli kolejno: wnioski z pogranicza 0 trafnych, kiepskie wiązanie faktów i brak rozumienia zdania (brak własnych podstaw, w tym też nie tylko moralnych, do takich analiz i syntez).
Z takim nadmiernym postępowaniem zawsze na forum się nie zgadzamy.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 7:27, 13 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 0:21, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Drugiego sensu nie znajduje i moim zdaniem takiego nie ma.
Możesz ten tekst podzielić, nadać fragmentom znaczniki parametryczne i przedstawić w postaci zapisu logicznego?
Ale zamieszałeś i wymieszałeś bezładnie.
Zdanie jako opinia ze zdaniem jako fragmentem tekstu, zdanie autora ze zdaniem o autorze.
Oczywiście moim zdaniem, bo tak rozumiem Twoje zdanie, oczywiście mogę się mylić ale jak uściślisz i napiszesz parę zdań na temat które zdanie jakim zdaniem jest to mogę zmienić zdanie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 0:43, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Małpia klatka.... :)
sorki, nie dysponuję greckim oryginałem...
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 0:53, 15 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 1:41, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
OK Jaga ( [link widoczny dla zalogowanych] ) "алузю понял". Going out.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 11:35, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Bajeczka .. super. Uniwersalna.
Wspomniałam o małpiej klatce jako greckim przykładzie podwójnego znaczenia słów. A że zabawy dosyć.. to inna sprawa. :)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|