|
POLITYKA 2o Twoje zdanie o...
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 10:31, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Niezależny napisał: | Rumcajsie też to czytałem i zastanawiałem się po kiego… Mosadowi Polskie stocznie?. |
a bo łokraść!!!!
nie czytałeś, co pisał egoista? okraść to nie grzech wg Żydów.
tylko jak na razie żaden z tzw niezależnych publicystów nie pokusił się o przeprowadzenie analizy wg ktorej udowodniłby powiązania Qatar Islamic Bank z Mossadem
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 10:41, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
powyżej mamy raport finansowy SIC. proszę o dokładną analizę tegoż,ze szczególnym uwzględnieniem firm zależnych.
w grupie firm zależnych proszę o odnalezienie firmy, która negocjowała zakup polskich stoczni.
to tak dla naszych tropicieli sensacji.
ps znowu mnie wkurwia,że grupa idiotów zmusza do udowadniania,że się nie jest nosorożcem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 10:42, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Bo widzisz niektórzy tak mają wszystko co żydowskie to z gruntu złe wszystko co arabskie również a to nieprawda na przykład guma arabska nie jest taka zła a konie? Trochę umiaru trochę mniej zacietrzewienia i trochę więcej opamiętania.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 10:43, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
w każdym razie poczekamy zobaczymy
ja w ogóle żałuję,że ktokolwiek kupił stocznie.
zaorać i byłby spokój
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 10:45, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Albo oddać za złotówkę rydzykowi on wyciśnie zysk
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 10:48, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
dobra, pożartowali, pośmiali się,a teraz czas na mnie.
poczekam na jakieś nowe wpisy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 14:07, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Myśleć Panowie , mysleć......
Pierwsze co na myśl przychodzi to taka refleksja.Skoro Polska rezygnuje z przemysłu stoczniowego to znaczy , ze to jest i będzie w perspektywie lat dobry biznes.Jak świat , swiatem transport wodny/morski był najtańszym środkiem do przemieszczania masy towarowej. Nic nie wskazuje na to by coś w tej materii się zmieniło. Ani transport lotniczy , ani samochodowy , kolejowy , czy też rurą , (może taśmociagiem) , nie przebije transportu wodnego pod wzgledem kosztów i możliwosci transportu masowego na duże odległości.Tankowce , kontenerowce , rudo-weglowce , masowce , gazowce to duze okręty o niezby wielkich wymaganiach technicznych , mogące słuzyć armatorom przez wiele lat i wcale nie muszą byc drogie w produkcji.
Wystarczyło zwolnić z podatku WAT stocznie , oraz wszystkie zaklady kooperujace z przemysłem stoczniowym , by ten przemysł utrzymać , mało tego odbudować polską flotę handlową.(innym się oplaca , tylko nam ciągle nic się nie kalkuluje)
Dla państwa takie posunięcie w tym przypadku byłoby korzystne i oplacalne . Co miałoby wpłynąć do skarbu państwa to i tak by wplynęło z innych obowiazujacych podatków.WAT to najbardziej złodziejski , żeby nie powiedzieć bandycki podatek - podatek od podatku.To jest pewne , że twórcami tego zagrania podobnego do róznego rodzaju piramid , oscylatorów , był/li Żyd/dzi. Kto się założy , że było inaczej ?
Nic dziwnego , że : [link widoczny dla zalogowanych] , a to nie są juz żarty.
Janusz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 16:23, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Janusz słusznie prawisz, pozwól jedynie,że uszczegółowię, co napisałeś.
vat 22% obowiązuje jedynie dla statków budowanych na nasz wlasny rynek. wystarczy policzyć ile statków stocznie zbudowały dla naszych armatorów, to stwierdzimy jak dalece szkodzi to kondycji przemysłu stoczniowego. biorąc pod uwagę,że nasze statki pływają pod obcymi banderami (bo tak się oplaca) obniżka vat pomoże tyle co puder na aids.
wskaż mi Janusz, ile nasze stocznie zbudowały w całym okresie od zakończenia drugiej wojny światowej kontenerowców.
wyjdzie ci ilość mała. powód? tak duże statki budowane są z kredytów, które armator musi spłacać. aby spłacać statek musi być gotowy na czas, co w ostatnich 20 latach jeszcze się naszym stoczniom nie zdarzyło. oczywiście stocznie rekompensowały to płaceniem kar umownych sięgających nawet wartości kontraktu. tak więc w niesolidnej pracy należy szukać źródeł kłopotów.
gazowce. pięknie. to sztandarowy przykład naszej produkcji stoczniowej, tylko,że produkowaliśmy toot na rynek radziecki. jakoś już mało kto toto od nas kupuje.
co nam wychodziło i na czym zarabialiśmy to transportowce samochodów. kupował jeden gostek od nas, ale w końcu mu sprzedawać nie chcieliśmy.
kurde... muszę powiedzieć,że atakujący Żydów na coś się przydają. zaczynam czytać o danym temacie, czując instynktownie,że slowa atkujących zawierają większą część kłamstw.
a przy okazji chłonę wiedzę niczym gąbka wodę.
dziękuję wam kochani antysemici
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 17:53, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Janiob blyskotliwie zdefiniowal istote problemu stoczni (Zydzi i Tuski)
oraz wystawil nie mniej blyskotliwa recepte na uzdrowienie. Pozostawie bez komentarza, zwlaszcza, ze odpowiedni komentarz juz jest post wyzej. Ja tylko zapytam po raz enty, czepie sie dla odmiany pewnego toku rozumowania: dlaczego "solidarnosc spoleczna" ma sie wyrazac gotowoscia podatnika (bo Janiob jak na klasycznego lewaka przystalo ekspresowo taka gotowosc wyraza) do sponsorowania gornikow, kolejarzy, stoczniowcow, rolnikow etc. - z tytulu domniamanej "rentownosci" tych przedsiewziec - a
ja? gdybym mial teraz firme w Polsce zalozyc ? (rentowna) Czy ja tez otrzymam takie moralne spoleczne wsparcie? Preferencyjne ulgi? Perspektywe dofinansowania z janiobowych kieszen w obliczu mojego ewentualnego bankructwa? (bez znaczenia czy z mojej winy) A jesli nie, to niech mi ktos nareszcie wylozy kawe na lawe - w czym ja jestem - w tym kraju - gorszy od gornika i stoczniowca? W czym?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 18:07, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
A ja dalej twierdzę , że w Polsce nic się nie kalkuluje , nic nie opłaca jest zasługą polskich Zydów.
Myśleć Panowie , myśleć.....tu juz nie ma powodu owijania czego kolwiek w bawełnę , bo bawełnę też ukradli....wiadomo Żydzi.
Ale jedno jest pocieszające , jeszcze w Polsce oddziałów zbrojnych nie zakładają , zaraz , zaraz , a może nie muszą.
[link widoczny dla zalogowanych] - patrzcie , oni i to potrafią!!!!!!!
Jestem pod wrażeniem "mądrosci" zydowskiej.
Ale ja miałem tu nie pisać , bo........
Żegnam - Janusz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 18:19, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Ty zamiast sie o zydowskie bojowki w Polsce martwic, to lepiej zacznij sie niepokoic o corki (czy wnuczki). Znajomy opowiadal, co widzial w jednej z warszawskich kafejek internetowych. Zgrupowanie napalonych habibi obsiadlo ponoc wszystkie komputery i na kazdym otwarta strona w stylu randki i towarzyskie. Jeden przez drugiego krzykliwie chwalil sie swoja blondyna, cmokali, wulgarne teksty rzucali. Strasznie zaluje, ze mnie tam wtedy nie bylo... (tak nawiasem)
tym trzeba sie teraz martwic. i problematyka pokrewna, ktorej na swoim zadupiu jeszcze nie czujesz. W kazdym razie zaczyna sie juz i w Polsce...
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 18:20, 06 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 18:23, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Jeszce jedno , właśnie na węglu można zrozumieć to co dzieje się w kazdej dziedzinie , czego nie widać golym okiem , ale odczuwają wszyscy , bezkarność i głupotę rządzacych zblizoną do zabotazu.
Drogi tani węgiel
Część odpowiedzi na to pytanie zawarta jest w tym, że w ciągu ostatnich kilku lat, zużycie węgla przez odbiorców indywidualnych, spadło o kilkanaście milionów ton. Co stało się z tymi odbiorcami. Część z nich przeszła na gaz. Część natomiast ograniczyła zużycie węgla do minimum. Bardzo wielu ludzi po prostu na węgiel nie stać. Palą więc w swoich piecach wszystkimi możliwymi śmieciami lub w najlepszym wypadku drewnem, pustosząc okoliczne lasy. Ludzie kupują coraz mniej węgla. I trudno temu się dziwić. Węgiel po przejściu całego łańcucha różnych, niejednokrotnie zbędnych pośredników, jest bardzo drogi. Dziś tona węgla na bramie kopalni kosztuje od 100 do 150 złotych, co daje średnią około 130 złotych na tonie. Ten sam węgiel, w składach kosztuje od 400 do 600 złotych. Jeśli powiodą się obecne plany Ministerstwa Gospodarki węgiel będzie jeszcze droższy. Lecz nie z winy kopalń i górników. Ogromną różnicę między ceną węgla na bramie kopalni, a docelowym odbiorcą indywidualnym, konsumują pośrednicy. Rynek węgla jest spatologizowany. Nie ma na nim mowy o normalnych marżach kupieckich. Na węglu zarabiają praktycznie wszyscy za wyjątkiem kopalń i górników. Ceny sprzedaży węgla dla odbiorców indywidualnych w kwotach od 400 do 600 złotych, są dla wielu cenami zaporowymi. Skutecznie ograniczają one popyt na węgiel. Indywidualnych odbiorców nie stać na tak drogi węgiel. Windowanie cen węgla nie ma jednak nic wspólnego z kopalniami, które węgiel ten sprzedają na granicy opłacalności lub poniżej tych cen. Ucywilizowanie handlu węglem ograniczy wzrost jego cen w transakcjach finalnych, a to daje szansę na zwiększenie popytu. Produkując coraz mniej węgla będziemy produkować go coraz drożej. Droższy węgiel nie będzie znajdował nabywców i w ten sposób staniemy przed problemem kolejnej nadprodukcji kilku milionów ton. Znowu ograniczymy wydobycie i tak w kółko, do ostatniej kopalni i ostatniej tony węgla.
I to jest mądrość polskich żydów , i o to własnie chodzi , by wszystko padło , zbankrutowało poszło za przysłowiową złotówkę w ich ręce.Nie wiem czy w Polsce to co jest pod ziemię nalezy jeszce do państwa polskiego , czy juz do właścicieli ziemi.
Janusz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 18:28, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Janusz to ze wodą taniej odkryli już Wikingowie my odkryliśmy ze koleją też taniej i co z tego pozostało? Koleiny że aż zawadzasz podwoziem bo liczy się ekonomia może miało być o stoczniach więc odpowiadam, jest wiele stoczni szczególnie azjatyckich ale też holenderskich niemieckich my w Polskich stoczniach możemy co najwyżej spawać ławki ,przez dziesięciolecia związani byliśmy kontraktami w ramach RWPG głównie dla wyzwolicieli którzy brali na pniu wszystko co uniosło się samodzielnie na wodzie nawet wiadra i balie nie trzeba było angażować myśli działów rozwoju technicznego sprowadzać najnowszej generacji sprzętu gdyż ten co mieliśmy wystarczało w zupełności ,w nowej rzeczywistości stocznie Polskie stały się bezradne niczym dziecko prze pełnym nocniku więc państwo pomagała jak umiało aż przyszła unia i powiedziano HALT. Teraz chcesz aby zwolnić z VATU wszystkich kooperantów? czy czytałeś to co napisałeś? Przecież wystarczy że manufaktura produkuje podkładki sprężynowe które są potrzebne również przy skręcaniu trapu i podatki z głowy czy o to Ci chodzi?
A więc myśleć Janusz
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 18:31, 06 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 18:29, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Nie znam sie na weglu, oraz na jakoby zydowskich posrednikach jego obrotem, ale przypominam sobie zelazna zydowska maksyme kupiecka - lepiej sprzedawac taniej i wiecej, niz drozej i nie zarabiac nic. Byc moze
wiec ci posrednicy to Polacy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 18:46, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Oczywiscie jak jest taka potrzeba to są to Polacy zydowskiego pochodzenia , jak bedzie taka konieczność w każdej chwli mogą sie stać Żydami polskiego pochodzenia , jakie to wygodne , po prostu luksus.
Ty Bujany to masz luksus ze swoja dziewczyną , nieźle sie urządzłeś. Kiedy ślub , chociaż życzenia bym przesłał , prawdziwe.
Aby postawić kropkę nad "i".
Minister Grad się cieszy, premier się cieszy ... bo kolejna stocznia znalazła nabywcę. Dodajmy – bardzo tajemniczego nabywcę. Media prawie w ogóle nie interesują się kim jest ów nabywca. Czy ma jakieś doświadczenie w produkcji statków, jakie ma zamiary wobec przejętych stoczni itp. A powinno to budzić zainteresowanie bo sprzedano dwa strategiczne miejsca. Strategiczne nie tylko dla polskiej gospodarki ale także w wymiarze europejskim, te stocznie to punkty o kluczowym znaczeniu, położone na strategicznych europejskich szlakach komunikacyjnych. Poza tym co niesamowite – jeden inwestor kupił obydwa przedsiębiorstwa.
United International Trust – kim jest ta tajemnicza spółka która przejęła polskie stocznie ? Jest to typowa wydmuszka przygotowana do tzw. biznesu zadaniowego zarejestrowana w raju podatkowym.
Gazeta Wyborcza sugeruje, że za tą spółką kryją się arabowie z Kuwejtu lub Kataru. Do dziennikarzy Wyborczej mam jednak ograniczone zaufanie bo wystarczy wpisać w google parę haseł i widać jasno, że za tą spółką stoją raczej inwestorzy izraelscy a nie arabscy. Otóż spółka United International Trust została założona przez Sapiens International Corporation NV której właścicielem jest Emblaze Ltd. A jednym z członków zarządu tej spółki jest Nahum Admoni – były szef Mossadu.
Sama firma Sapiens International Corporation NV notowana jest na NASDAQ i w celach statutowych wpisane ma zajmuje się wdrażaniem nowoczesnych technologii informatycznych dla biznesu. Z uwagi na publiczny charakter spółki giełdowej jaką jest Sapiens łatwo można sprawdzić kim są osoby sprawujące funkcje zarządcze w tej korporacji. I widzimy, że nie są to żadni Arabowie.
Władze Sapiens International Corporation NV:
Roni Al-Dor - prezes zarządu – służył w izraelskich siłach powietrznych, ukończył też prestiżową uczelnię informatyczną podlegającą sztabowi sił powietrznych Izraela, aktualnie także prezes TTI Telecom
Martin Greenberg – wiceprezes zarządu – pracował w wojskowym centrum komputerowym „Mamram”, firmie o kluczowym znaczeniu dla informatycznych jednostek wojskowych i służb specjalnych Izraela.
Rami Doron – był ekspertem od spraw elektroniki w armii Izraela, służył w izraelskich siłach powietrznych gdzie odpowiedzialny był za sprawy informatyczne, jest także absolwentem Wyższej Hadassah, studiował również zarządzanie na Uniwersytecie Bar-Ilan.
Sagi Schliesser – osoba na kierowniczym stanowisku w Computer Training School w izraelskich siłach zbrojnych
Z kolei w firmie Emblaze Group najwyższe funkcje pełnią osoby które mają aktualnie powiązania z administracją i służbami wojskowymi Izraela.
Naftali Shani - aktualnie prezes firmy wcześniej pracował w kancelarii premiera Izraela.
Zvi Shur – generał brygady, szef departamentu finansowego w Ministerstwie Obrony Izraela, jest aktywnym członkiem kierownictwa Unii Światowej Maccabi
Ilan Flato – w latach dziewięćdziesiątych pełnił funkcję doradcy ekonomicznego premiera Izraela
United International Trust zarejestrowana jest w raju podatkowym, Antylach Holenderskich, powinna mieć więc ograniczoną reputację. Jednak okazało się, że nieznani inwestorzy byli bardziej godni zaufania dla polskiego rządu niż konkurenci UIT i jednocześnie uznani na świecie potentaci w produkcji statków tacy choćby jak: norweski holding AKER, czy koreański Hyundai Heavy. Za cenę jednego statku, firma zarejestrowana w raju podatkowym za grosze kupiła strategiczne miejsce do robienia biznesu w Europie a Polski rząd się cieszy. Dużo większe pieniądze można by uzyskać podpisując umowy na długoletnie dzierżawy tych strategicznych miejsc.
Majątek Stoczni Gdynia sprzedano za 288 mln zł. a Stocznia Szczecińska Nowa poszła za 162 mln zł. Razem Skarb Państwa dostał łącznie 449 mln zł. O tym jak wspaniały zrobiono biznes możemy wydedukować sami. Powierzchnia podstawowego terenu produkcyjnego Stoczni Szczecińskiej wynosi ok. 700.000 m2. Łączna powierzchnia użytkowa w budynkach wynosi ok. 278.000 m2. Do tego dochodzi infrastruktura, park maszynowy, tradycja, ludzie, marka itp.
Wygląda więc na to, że za 1 m2 wraz zabudowaniami (nie licząc reszty infrastruktury) zapłacono 230 zł. Goła działka budowlana w Szczecinie Gumieńcach, to przeciętnie od 400 zł do 500 zł za 1 m2.
Podobnie ze stocznią Gdynia. Można by uznać, że sprzedający stocznie uzyskałby za nie dużo więcej gdyby wystawił je do sprzedaży na allegro.
Stocznie nie upadły z przyczyn ekonomicznych. Stało się to w wyniku szerszego planu kompleksowego przejmowania majątku produkcyjnego Polski. Sam mechanizm doprowadzania do upadku polskich firm jest bardzo prosty i został zaaranżowany już bardzo dawno bo za rządów towarzyszów Kwaśniewskiego i Balcerowicza.
Przejęcie sektora bankowego przez obcy kapitał doprowadziło do tego, że te „polskie” banki najpierw dawały duże kredyty wyselekcjonowanym przedsiębiorstwom a później nie były zainteresowane udzielaniem im dodatkowych kredytów stawiając je w stan natychmiastowej spłaty kredytu. Zwłaszcza tych państwowych firm które stały się wręcz łupem dla inwestorów branżowych z poszczególnych krajów z których pochodziły banki. Przez lata dochodziło i dochodzi do tego, że upatrzona firma doprowadzana jest do upadku poprzez ograniczanie kroplówki w postaci finansowania (działa niby „wolny rynek”) a następnie firma taka jest przejmowana bo bank w pewnym momencie znajduje wybawiciela-łaskawcę który godzi się nabyć za symboliczną złotówkę upadający zakład , spłacić bankowi zaległe kredyty i dać pracę proletariatowi, który się ciszy i powinien być wdzięczny, że dostanie pracę za która starczy na michę zupy.
Naturalnie musimy też mieć na uwadze i ten fakt, że były to przedsiębiorstwa państwowe i zarządzanie nimi najczęściej powierzano osobom z partyjnego klucza i to często niestety dyletantom co pogłębiało proces zapaści tych firm. Doprowadzało to w efekcie do skrócenia procesu upadłościowego i przyspieszało proces przejmowania firmy przez właściwych inwestorów. Żadnej z polskich grup które były zainteresowane przejęciem stoczni nie pozwolono na przejęcie tych zakładów z braku politycznego przyzwolenia. Politycznego przyzwolenia nie uzyskał także zainteresowany przejęciem Stoczni Gdynia – Ukraiński Donbas.
Wydaje się, że decyzja o przejęciu tych przedsiębiorstw zapadła już kilka lat temu i nic i nikt nie był w stanie temu procesowi zapobiec. Tak, jak w przejętych w podobny sposób wielu innych polskich przedsiębiorstw.
Jeśli potwierdzi się, że kupujacym stocznie jest rzeczywiście kapitał izraelski to po osobach które firmują swoimi nazwiskami ww. firmy wnioskować możemy, że obydwu przejętym polskim stoczniom przypisano bardzo strategiczne znaczenie, możnaby też liczyć na zastrzyk bardzo nowoczesnych technologi. Technika izraelska, zwłaszcza ta wojskowa stoi na najwyższym światowym poziomie.
Szkoda tylko, że niezaleznie kto zlecił kupno stoczni, czy kapitał izraelski czy arabski - to nie będzie się to wszystko rozwijało pod Polską banderą. Strategiczne zarówno w wymiarze geopolitycznym, ekonomicznym jak i technologicznym. Business is buisness. Szkoda tylko, że przejęcie tak cennego i strategicznego majątku odbyło się za przysłowiowy „psi grosz”. Niestety musimy mieć świadomość, że to nie my ustalamy podział ról w światowym systemie ekonomicznym i póki co musimy pokornie pełnić rolę skubanych frajerów. Ważne, jednak że mamy taką świadomość, że jesteśmy skubanymi frajerami bo choć rola frajera jest smutną rolą to jednak posiadanie świadomości bycia skubanym daje poczucie niepewności temu który skubie.
Zdaje się jednak, że pan premier i pan minister Grad byli bardzo uradowani ogłaszając wszystkim informacje o sprzedaży stoczni. Smutne.
Smutne i to , że Stocznia Gdańska zaczeła zwalniać ludzi , a słynna Brama tej stoczni , nie nalezy już do stoczni , transparent protestacyjny stoczniowcy wywiesili obok na ogrodzeniu.Wywieszenie na bramie skutkowała karą pienieżną.
Nóż się w kieszeni otwiera , na to co się w naszym państwie dzieje pod rządami Platformy Obywatelskiej.
Chyba przestanę pisać. Okres urlopowy , żona na wywczasie , pól godziny ( jak się wyjedzie z miasta) droga piękna i mogę być tam , inny świat , inne problemy , miło i przyjemnie. A niech trochę zatęski.
Janusz
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 18:53, 06 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|